Tečaj za učenike koji su položili tečaj "Uvod u programiranje" iz 1. stupnja.

Škola programiranja u trajanju od 14 tjedana (svaki tjedan jedno predavanje). Početak predavanja: Listopad 2024. Upisi su u tijeku putem web stranice, kliknite na termini i upis i otvoriti će vam se termini kad će se tečaj održavati.

  • 14 predavanja (jednom tjedno)

  • 2 x 45 min (svako predavanje)

  • Maksimalan broj učenika (10)


pet rata po 60,00 €


Imate li pitanja?

Uvod

Početak predavanja: veljača/ožujak 2024. Možete se upisati u listu zainteresiranih putem web stranice, kliknite na termini i upis. Tečaj, koji traje 2 stupnja, uvod je u pravo programiranje. Na primjeru modernog jezika C# koji je razvio Microsoft raspravlja se o njegovim osnovnim elementima. Nadalje, učenici se uče izradi web-stranica i osnovama sigurnog korištenja Interneta i hakiranja. Naši internetski tečajevi NISU internetski seminari niti kratki tečajevi na Youtubeu! Tijekom naših predavanja putem Interneta, svaki će učenik moći vidjeti zaslon nastavnika, čuti o čemu nastavnik govori, a nastavnik će imati uvid u ono što učenik radi i o čemu govori (vidjet će zaslon svakog učenika). Svaki će učenik moći usmeno postaviti pitanje, a nastavnik će odgovoriti na svako pitanje i točno ukazati na konkretnu pogrešku i način na koji se ona može ispraviti.

Program tečaja

Tijekom prvog predavanja ponovit ćemo gradivo naučeno u prvom polugodištu. Prisjetit ćemo se pitanja kao što su: varijable, operacije nad varijablama, uvjetne naredbe, petlje, metode, izrada aplikacija za Windows i konzole.
Cilj je predavanja upoznati se s osnovnim pitanjima i konceptom objektno orijentiranog programiranja, kao i radom u Solution Exploreru.
Cilj je predavanja produbiti znanja o objektno orijentiranom programiranju. Upoznat ćemo se s pitanjima poput nasljeđivanja, nadjačavanja metoda i statičkih elemenata u programiranju.
Cilj je predavanja ponoviti i utvrditi osnove objektno orijentiranog programiranja i upoznavanje s elementima kao što su preopterećenje metode, forEach petlja i popisi.
Cilj je predavanja ponoviti i utvrditi gradivo osnova objektno orijentiranog programiranja.
Izradit ćemo igru ??memorije za Windows u kojoj će se tijekom pokretanja crtati parovi slika. Naš će zadatak biti pronaći sve parove u najkraćem mogućem roku kako bismo postigli što više bodova. Igra će imati štopericu i mogućnost ponovnog pokretanja nakon što se završi.
Ovo je predavanje nastavak na ono prethodno.
Ovo je predavanje nastavak na ono prethodno.
Ovo će biti naš najveći projekt. Igra "Battleship" sastojat će se od dva prozora (kontrolne ploče i prozora za igru). Pripremljeni projekt je aplikacija koja se može proširivati i mijenjati prema vlastitim željama. Na prvom predavanju od njih ukupno četiri na kojima ćemo se baviti ovom igrom fokusirat ćemo se na pripremu izgleda prozora i osnovnih klasa koje ćemo koristiti u projektu.
Ovo predavanje obuhvaća nastavak rada na projektu s prethodnog predavanja.
Na današnjem predavanju završit ćemo rad na događajima koji se odnose na igračevo postavljanje brodova na kontrolnu ploču.
Na današnjem predavanju radit ćemo na mehanici igre, tj. programskim elementima u prozoru za igru. Ovo predavanje bit će sažetak čitavog projekta.
Upoznat ćemo se s osnovnim konceptima koji se odnose na hakiranje i sigurnost. Stvorit ćemo jednostavnu aplikaciju koja simulira krađu prijava i lozinki.
Upoznavanje s grafičkim mehanizmom koji se koristi za stvaranje računalnih igara, a koristi se Tijekom predavanja. Izrada prve igre.

Programirajte svoju budućnost već danas!

Upišite se na tečaj

Naši partneri