Tečaj za učenike koji su položili tečaj "Python s Minecraftom".

Škola programiranja u trajanju od 14 tjedana (svaki tjedan jedno predavanje). Početak predavanja: Listopad 2024. Upisi su u tijeku putem web stranice, kliknite na termini i upis i otvoriti će vam se termini kad će se tečaj održavati.

  • 14 predavanja (jednom tjedno)

  • 2 x 45 min (svako predavanje)

  • Maksimalan broj učenika (10)


pet rata po 60,00 €


Imate li pitanja?

Uvod

Izrada igara u ROBLOX LUA izvrsna je prilika za učenike koji žele istražiti tajne izrade naprednih igara u ROBLOX-u pomoću jezika LUA. Na svakom predavanju, učenici će otkrivati tajne programiranja u ROBLOX-u, i postajati sve bolji razvojni programeri igara. Upoznat će se s jezikom LUA, koji im omogućuje da izrade napredne igre u ROBLOX-u. U sklopu ovog tečaja, učenici će naučiti moderne tehnike dizajniranja i programiranja složenih računalnih igara. Tako će razvijati svoje vještine programiranja te učvrstiti i proširiti svoja znanja o osnovnim elementima programiranja, kao što su varijable, konstante, uvjetne upute, petlje, metode, razredi i objekti. Aktivnosti za učenike koji su položili tečaj "Minecraft s Pythonom". Nakon što polože tečaj, svi će polaznici dobiti certifikat o pohađanju. Naši internetski tečajevi NISU internetski seminari niti kratki tečajevi na Youtubeu! Tijekom naših predavanja putem Interneta, svaki će učenik moći vidjeti zaslon nastavnika, čuti o čemu nastavnik govori, a nastavnik će imati uvid u ono što učenik radi i o čemu govori (vidjet će zaslon svakog učenika). Svaki će učenik moći usmeno postaviti pitanje, a nastavnik će odgovoriti na svako pitanje i točno ukazati na konkretnu pogrešku i način na koji se ona može ispraviti.

Program tečaja

Cilj je predavanja upoznati se s okruženjem Roblox Studio. Učenici će naučiti osnove kako stvoriti predmete, objekte, odrediti vrstu materijala, boje i kako izmijeniti njihovu veličinu i položaj. Svaki će sudionik pripremiti vlastitu mapu i testirati je dodavanjem igrača.
Cilj je predavanja predstaviti osnovne elemente jezika LUA. Sudionici će korisiti varijable kako bi modificirali objekte i programirali eksploziju.
Cilj je predavanja napraviti opsežnu stazu s brojnim preprekama. Učenici će dizajnirati sustav kontrolnih točaka, a pomoću uređivača modela stvorit će različite faze koje sadrže statičke i pokretne prepreke. Koristeći jezik LUA, sudionici će, između ostalih, programirati Super Jump, prepreke koje uništavaju našeg igrača i privremene zasjede.
Cilj je predavanja stvoriti informativnu ploču, dodati dodatne titlove i program zbog kojeg će se naši titlovi početi okretati i još jedan zbog kojeg će naša ploča levitirati.
Cilj lekcije bit će stvoriti trgovinu s oružjem koje će nam omogućiti borbu protiv zombija i gotovinu uz mogućnost skupljanja i prikazivanja količine istih.
Lekcija se nastavlja na prošlu.
Cilj je predavanja kreiranje sustava za stvaranje zombija
Cilj je predavanja poboljšati igru dodavanjem rundi s valovima zombija.
Cilj je predavanja naučiti napredne tajne Roblox Buildera. Počet ćemo raditi na stvaranju igre Tycoon.
Cilj je predavanja naučiti napredne tajne Roblox Buildera. Počet ćemo raditi na stvaranju igre Tycoon.
Cilj je predavanja nastavit rad na igri Tycoon.
Cilj je predavanja nastavit rad na igri Tycoon.
Cilj je predavanja nastavit rad na igri Tycoon.
Cilj je predavanja dovršiti igru Tycoon. Tijekom predavanja ponovit ćemo gradivo iz polugodišta. Nakon predavanja podijelit će se potvrde o završenom tečaju.

Programirajte svoju budućnost već danas!

Upišite se na tečaj

Naši partneri