Tečaj za učenike koji poznaju rad u Scratchu ili su već položili tečaj "Računalni programi i igre" iz 1. stupnja.

Škola programiranja u trajanju od 14 tjedana (svaki tjedan jedno predavanje). Početak predavanja: od veljače 2023. Upisi u tijeku!

  • 14 predavanja (jednom tjedno)

  • 2 x 45 min (svako predavanje)

  • Maksimalan broj učenika (10)


pet rata po 52,00 € (393,05 kn)

Termini i upis

Imate li pitanja?

Uvod

Osnove programiranja izvode se pomoću jezika Scratch. To je obrazovni jezik koji je napravljen kao alat za podučavanje djece osnovama programiranja. Omogućuje vam da jednostavno izradite interaktivne priče, animacije ili igre. Programiranje se izvodi na vizualni način - jezični se elementi oblikuju kao slagalice koje, ako se pravilno poredaju, tvore funkcionalni program ili igru. Dio nastave namijenjen je za programiranje aplikacija na platformi Android pomoću jezika App Inventor. Naši internetski tečajevi NISU internetski seminari niti kratki tečajevi na Youtubeu! Tijekom naših predavanja putem Interneta, svaki će učenik moći vidjeti zaslon nastavnika, čuti o čemu nastavnik govori, a nastavnik će imati uvid u ono što učenik radi i o čemu govori (vidjet će zaslon svakog učenika). Svaki će učenik moći usmeno postaviti pitanje, a nastavnik će odgovoriti na svako pitanje i točno ukazati na konkretnu pogrešku i način na koji se ona može ispraviti.

Program tečaja

Tijekom predavanja izradit će se mobilna aplikacija za mjerenje broja koraka, prijeđene udaljenosti i brzine.
Cilj je predavanja izraditi igru u kojoj igrač ima zadatak razoružati Minecraftov TNT teret. Na predavanju ćemo stvoriti složeno sučelje igre. Naučit ćemo metode za dodavanje slika i zvuka u projekt.
Ovo predavanje nastavak je prethodnog predavanja.
Cilj je predavanja izraditi mobilnu aplikaciju Flashcards i naučiti kako senzori rade.
Ovo je predavanje nastavak na ono prethodno.
Tijekom predavanja izradit ćemo igru ??koja će vam omogućiti da naučite mehaniku skakanja u raznim vrstama aplikacija.
Ovo je predavanje nastavak na ono prethodno.
Tijekom predavanja izradit će se poznata igra "Tic-Tac-Toe". Razgovarat će se o temama implementacije aplikacijske logike. Tijekom predavanja održat će se i prezentacija samostalnog rada učenika.
Predavanje je nastavak na prethodnu lekciju i sažetak gradiva te prezentacija vlastitih projekata.
Na ovom predavanju dizajnirat ćemo aplikaciju za generiranje snažnih lozinki za različite korisničke račune. Tako će biti zaštićene od neovlaštene upotrebe.
Ovo predavanje nastavak je prethodnog predavanja.
Cilj je predavanja upoznati učenika s jezikom Python kroz igru ??Minecraft - uvod u sljedeći tečaj "Python u Minecraftu i web-stranice". Potvrde o završenom tečaju podijelit će se tijekom predavanja.

Programirajte svoju budućnost već danas!

Upišite se na tečaj

Naši partneri