Škola programiranja u trajanju od 14 tjedana (svaki tjedan jedno predavanje). Početak predavanja: od listopada 2023. Upišite se u listu zainteresiranih!

  • 14 predavanja (jednom tjedno)

  • 2 x 45 min (svako predavanje)


pet rata po 52,00 € (393,05 kn)


Imate li pitanja?

Uvod

Osnove programiranja izvode se pomoću jezika Scratch. To je obrazovni jezik koji je napravljen kao alat za podučavanje djece osnovama programiranja. Omogućuje vam da jednostavno izradite interaktivne priče, animacije ili igre. Programiranje se izvodi na vizualni način - jezični se elementi oblikuju kao slagalice koje, ako se pravilno poredaju, tvore funkcionalni program ili igru. Dio nastave namijenjen je za programiranje aplikacija na platformi Android pomoću jezika App Inventor. Od drugog stupnja, uvode se i drugi jezici i platforme poput KODU (izrada 3D igara) i Python s Minecraftom. Naši internetski tečajevi NISU internetski seminari niti kratki tečajevi na Youtubeu! Tijekom naših predavanja putem Interneta, svaki će učenik moći vidjeti zaslon nastavnika, čuti o čemu nastavnik govori, a nastavnik će imati uvid u ono što učenik radi i o čemu govori (vidjet će zaslon svakog učenika). Svaki će učenik moći usmeno postaviti pitanje, a nastavnik će odgovoriti na svako pitanje i točno ukazati na konkretnu pogrešku i način na koji se ona može ispraviti.

Program tečaja

Cilj je predavanja pokazati što je programiranje, kako stvoriti igre i što su kodirani jezici. Drugi je cilj implementirati SCRATCH izradom prve igre u ovom okruženju, a to je Minecraft.
Cilj je predavanja upoznati učenike s kategorijom "marker". Izrada algoritama za crtanje geometrijskih figura. Dodatni je cilj kreirati "Scratch" račun kako bi se omogućilo predstavljanje njihovih projekata na Internetu.
Tijekom predavanja održat će se igra koja se sastoji od pomicanja batiskopa i obaranja podvodnih zvijeri. Prikazat će se svojstva kloniranja.
Cilj je predavanja stvoriti T-rex igru iz preglednika Google Chrome koja se može pokretati kada nemamo internetsku vezu.
Ovo je predavanje nastavak na ono prethodno.
Cilj je predavanja izraditi igru ??Flappy Bird i napraviti dinamičnu pozadinu koja se mijenja.
Cilj je predavanja konsolidirati funkciju bloka poruka i upoznati se s kategorijom "Više blokova" i stvoriti vlastiti blok.
Ovo je predavanje nastavak na ono prethodno.
Cilj je predavanja napraviti utrkivački projekt Racing.
Ovo je predavanje nastavak na ono prethodno.
Na ovom predavanju stvorit ćemo složenu platformsku igru u svemiru igre Among Us. Naučit ćemo osnovna pravila i mehaniku potrebnu za izradu platformske vrste igara.
Ovo je predavanje nastavak na ono prethodno.
Cilj je predavanja sažeti gradivo iz prvog polugodišta (prvih 45 minuta) i predstaviti KODU platformu (drugih 45 minuta).
Cilj je predavanja predstaviti platformu App Inventor i prikazati mogućnosti pokretanja programa na telefonu. Izrada prvog grafičkog dizajna.

Programirajte svoju budućnost već danas!

Upišite se na tečaj

Naši partneri