Škola programiranja u trajanju od 14 tjedana (svaki tjedan jedno predavanje). Početak predavanja: od 30. rujna! Upisi u tijeku putem web stranice!

  • 14 predavanja (jednom tjedno)

  • 2 x 45 min (svako predavanje)


pet rata po 56,00 €


Imate li pitanja?

Uvod

Osnove programiranja izvode se pomoću jezika Scratch. To je obrazovni jezik koji je napravljen kao alat za podučavanje djece osnovama programiranja. Omogućuje vam da jednostavno izradite interaktivne priče, animacije ili igre. Programiranje se izvodi na vizualni način - jezični se elementi oblikuju kao slagalice koje, ako se pravilno poredaju, tvore funkcionalni program ili igru. Dio nastave namijenjen je za programiranje aplikacija na platformi Android pomoću jezika App Inventor. Od drugog stupnja, uvode se i drugi jezici i platforme poput KODU (izrada 3D igara) i Python s Minecraftom. Naši internetski tečajevi NISU internetski seminari niti kratki tečajevi na Youtubeu! Tijekom naših predavanja putem Interneta, svaki će učenik moći vidjeti zaslon nastavnika, čuti o čemu nastavnik govori, a nastavnik će imati uvid u ono što učenik radi i o čemu govori (vidjet će zaslon svakog učenika). Svaki će učenik moći usmeno postaviti pitanje, a nastavnik će odgovoriti na svako pitanje i točno ukazati na konkretnu pogrešku i način na koji se ona može ispraviti.

Program tečaja

Cilj je predavanja pokazati što je programiranje, kako stvoriti igre i što su kodirani jezici. Drugi je cilj implementirati SCRATCH izradom prve igre u ovom okruženju, a to je Minecraft.
Cilj je predavanja upoznati učenike s kategorijom "marker". Izrada algoritama za crtanje geometrijskih figura. Dodatni je cilj kreirati "Scratch" račun kako bi se omogućilo predstavljanje njihovih projekata na Internetu.
Tijekom predavanja održat će se igra koja se sastoji od pomicanja batiskopa i obaranja podvodnih zvijeri. Prikazat će se svojstva kloniranja.
Cilj je predavanja stvoriti T-rex igru iz preglednika Google Chrome koja se može pokretati kada nemamo internetsku vezu.
Ovo je predavanje nastavak na ono prethodno.
U ovom predavanju ćemo kreirati trkaću igru ​​u kojoj ćemo se utrkivati ​​sami sa sobom kako bismo dobili najbolje vrijeme na stazi. Učvrstit ćemo svoje znanje o stvaranju vlastitih blokova i upotrijebit ćemo popis za pohranjivanje poretka s najboljim prolaznim vremenima.
U ovoj lekciji nastavit ćemo razvijati našu igru ​​iz prethodne. Programirat ćemo tablicu rezultata i poboljšati neke značajke aplikacije.
Nakon brodoloma, pristajete na nepoznati otok i gradite osnovnu infrastrukturu za preživljavanje. Napomena: otok krije tajnu.
Morate se pripremiti za putovanje u Nether prikupljanjem resursa, izgradnjom portala i korištenjem vašeg asistenta.
Morate preživjeti noć punu čudovišta tako što ćete izgraditi sklonište, nabaviti oružje i boriti se protiv hordi opasnih stvorenja.
Stvarate najveću kolekciju divljih stvorenja koja nastanjuju svijet Minecrafta, ali da bi vaša misija uspjela, morate se pobrinuti za dobro i sigurno sklonište.
Otvorite svoju knjigu čarolija i istražite prekrasan svijet magije. Samo izgovorite čaroliju…
Cilj nastave bit će ponavljanje gradiva naučenog tijekom semestra.
Pitate li se što vas čeka sljedeće polugodište? Danas serviramo okus onoga što smo pripremili za vas - izradu mobilnih aplikacija. Uzmi svoj pametni telefon u ruke i idemo!

Programirajte svoju budućnost već danas!

Upišite se na tečaj

Naši partneri