Tečaj za učenike koji su položili tečaj "Računalni programi i igre".

Škola programiranja u trajanju od 14 tjedana (svaki tjedan jedno predavanje). Početak predavanja: Listopad 2024. Upisi su u tijeku putem web stranice, kliknite na termini i upis i otvoriti će vam se termini kad će se tečaj održavati.

  • 14 predavanja (jednom tjedno)

  • 2 x 45 min (svako predavanje)


pet rata po 60,00 €


Imate li pitanja?

Uvod

Predavanja za učenike koji su položili tečaj "Računalni programi i igre". Tečaj se izvodi samo u jednom polugodištu. Izvodi se na jeziku Python. Učenici će naučiti ovaj profesionalni jezik izrađujući nove elemente u svijetu Minecrafta. Na svakom predavanju, učenici će učiti o elementarnim strukturama Pythona dok grade svijet u Minecraftu. Nakon položenog tečaja, svi će polaznici dobiti certifikat o pohađanju. Naši internetski tečajevi NISU internetski seminari niti kratki tečajevi na Youtubeu! Tijekom naših predavanja putem Interneta, svaki će učenik moći vidjeti zaslon nastavnika, čuti o čemu nastavnik govori, a nastavnik će imati uvid u ono što učenik radi i o čemu govori (vidjet će zaslon svakog učenika). Svaki će učenik moći usmeno postaviti pitanje, a nastavnik će odgovoriti na svako pitanje i točno ukazati na konkretnu pogrešku i način na koji se ona može ispraviti.

Program tečaja

Cilj je predavanje upoznati učenika s Pythonom putem Minecrafta. Učenje o varijablama, preuzimanje i postavljanje položaja igrača. Sudionici će se upoznati s platformom MakeCode.
Cilj je predavanja naučiti naredbe koje će vam omogućiti stvaranje pojedinačnih blokova i složenih čvrstih elemenata i oblika.
Cilj je predavanja učiti o događajima koji će vam omogućiti izradu konstrukcije pomoću chata.
Cilj je predavanja naučiti mehanizme odgovorne za pojavu raznih vrsta rulje i predmeta u igri uz upotrebu petlji.
Cilj je predavanja napraviti borbene arene i programirati igru: sustav nivoa, oprema igrača, poboljšanja.
Cilj je predavanja napraviti opsežnu stazu na kojoj igrača čekaju razne prepreke. Sudionici će se upoznati s uvjetnim naredbama.
Cilj je predavanja nastaviti i proširiti projekt iz prethodnog predavanja.
Cilj je predavanja naučiti o konstruktoru koji olakšava izgradnju složenih konstrukcija u igri. Ovaj alat omogućit će vam da dizajnirate platforme koje zahtijevaju dobru spretnost i reflekse od igrača.
Cilj je predavanja nastaviti i proširiti projekt iz prethodnog predavanja.
Cilj je predavanja upoznati agenta - osobnog asistenta u Minecraftu.
Cilj je predavanja dizajnirati opsežnu igru. Sudionici će morati zajednički braniti dvorac od napadača koristeći sve dosad poznate tehnike.
Cilj je predavanja nastaviti i proširiti projekt iz prethodnog predavanja.
Cilj je predavanja ponoviti gradivo naučeno tijekom polugodišta.
Cilj je predavanja upoznati sudionike s temom sljedećeg tečaja programiranja. Upoznavanje platforme Roblox Studio.

Programirajte svoju budućnost već danas!

Upišite se na tečaj

Naši partneri