Tečaj za učenike koji su položili tečaj "Uvod u programiranje C#" prvi i drugi stupanj.

  • 14 predavanja (jednom tjedno)

  • 2 x 45 min (svako predavanje)

  • Maksimalan broj učenika (10)


pet rata po 53,00 €


Imate li pitanja?

Uvod

Nastava iz računalnih igara izvodi se pomoću jezika C#. Učenici uče o metodama i metodologiji izrade dvodimenzionalnih i trodimenzionalnih računalnih igara. Tijekom nastave izrađuju se prave računalne igre - platformske i RPG. UNITY 3D koristi se kao platforma za izradu igara. U 2. polugodištu, dio nastave odnosi se na modeliranje trodimenzionalnih elemenata u programu Blender. Nakon ovog tečaja, učenik je sposoban samostalno izraditi kompleksnu računalnu igru. Naši internetski tečajevi NISU internetski seminari niti kratki tečajevi na Youtubeu! Tijekom naših predavanja putem Interneta, svaki će učenik moći vidjeti zaslon nastavnika, čuti o čemu nastavnik govori, a nastavnik će imati uvid u ono što učenik radi i o čemu govori (vidjet će zaslon svakog učenika). Svaki će učenik moći usmeno postaviti pitanje, a nastavnik će odgovoriti na svako pitanje i točno ukazati na konkretnu pogrešku i način na koji se ona može ispraviti.

Program tečaja

Prvo će predavanje biti posvećeno ponavljanju gradiva. Nakon dulje stanke, potrebno je ponoviti osnove koje su obrađene u prošlim polugodištima.
Tijekom drugog predavanja koristit će se Unity 3D sustav. Učenici će se upoznati sa sučeljem programa, naučiti osnovne elemente od kojih se igra sastoji. Započet će jednostavan projekt UFO igre gdje će napisati skriptu, zahvaljujući kojoj će se svemirski brod pomicati po ploči.
Treći će sat biti nastavak prethodnih predavanja. Primijenit će se novi elementi koji se odnose na 2D fizikalna svojstva, tako da brod neće pobjeći s ploče, ali će također moći zaraditi bodove i prikazati ih.
Vrijeme je za projekt do kraja stupnja. Ovo će predavanje biti posvećeno Game Design Documentu kako bi se pokazalo koliko je važno ispravno dizajnirati igre na samom početku.
Tijekom sljedećih predavanja vrijeme će biti posvećeno pripremi prototipa igre. Učenici će svoje prve materijale povezati s objektima igre. Također će napraviti skriptu koja će liku omogućiti da skače u zrak i napravi takozvani dvostruki skok.
Vrijeme je da pripremite nivo za kretanje ili pomicanje. Skripta napisana tijekom ovih predavanja omogućit će malo varanja. Svijet će se kretati prema igraču stvarajući iluziju da on/a na njemu trči. Također ćemo početi zbrajati svoje bodove.
Kakva je to igra u kojoj ne radiš ništa drugo nego trčiš? Dodat ćemo prepreke koje ćemo morati izbjegavati i sposobnost da upravljamo težinom nivoa. Igra ipak ne smije biti dosadna.
U igri se dogodi da nešto pođe po zlu. Zato tijekom ovih predavanja učenici uče kako ponovno učitati scene kako bi ponovno pokrenuli nivo u slučaju katastrofe.
Dodajemo karakter igri. Ovi će satovi biti posvećeni izgledu nivoa, heroja ili zamki. Dodat će se prethodno pripremljene grafike i animacije kako bi se oni primijenili.
Novac upravlja svijetom. Stoga ćemo ga dodati u igru ??da biste zaradili bodove i pokušali srušiti svoj rekord sljedećim pokušajima. Također ćemo dodati platforme tako da igra ne radi samo na jednoj razini.
PowerUP... Danas ćemo programirati besmrtnost. Barem privremeno. Pripremit ćemo predmete za prikupljanje jer njihovo prikupljanje tijekom igre imat će dodatne učinke na našeg junaka.
Izgradimo napokon pristojan svijet. Ili ga barem pustimo da se sam izgradi. Uz pomoć nekoliko pripremljenih montažnih objekata, naše će se mape generirati nasumično. Zahvaljujući tome svaka igra će biti jedinstvena.
Posljednji put ćemo raditi na sučelju i izbornicima. Igra nekako mora početi, odnekud moramo znati koliko bodova imamo. Također ćemo dodati glazbu koja će nas pratiti u igri.
Vrijeme je za završnu obradu. Ispravak grešaka, nedostataka i kao vrhunac svega - izvoz na računalo i Android. Razgovarat će se o najvažnijim pitanjima i na kraju izvesti igra kako bismo se njome pohvalili.

Programirajte svoju budućnost već danas!

Upišite se na tečaj

Naši partneri